راه‌اندازی سیستم عصاره‌گیری نوین در شرکت صنعتی و بازرگانی صحت

با توجه به اهمیت کیفیت سیستم‌های تولید مواد اولیه در تولید محصولات نهایی، شرکت صنعتی و بازرگانی صحت بر آن شد تا با به روزرسانی سیستم عصاره‌گیری خود، تحقیقات و طراحی‌های نوین را به گونه‌ای که از نظر تکنولوژی و فنّاوری ساخت در حد سیستم‌های مطرح و به روز دنیا باشد، در دستور کار خود قرار دهد تا بتواند امکان تولید عصاره‌های مختلف گیاهی را با گریدهای آرایشی، بهداشتی، غذایی و دارویی داشته باشد.
در طراحی این سیستم سعی شد با نگاه به آینده و هم راستا با برنامه‌های توسعۀ شرکت و نیاز مشتری، پیش‌بینی وضعیت اقلیمی کشور در سال‌های آینده که امکان کمبود گیاهان دارویی و در نتیجه کاهش تولید عصاره‌های آنها خواهد شد، در نظر گرفته شود.
طراحی و تهیه نقشۀ این طرح با الهام از سیستم‌های عصاره‌گیری به روز و مطرح دنیا و ایده و خلاقیت کارشناسان خبرۀ شرکت صنعتی و بازرگانی صحت و با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه انجام شد.
این سیستم توانایی تولید انواع عصاره‌های گیاهی و با اشکال مختلف را داشته و امکان استخراج حداکثری مواد موثرۀ گیاهان را داراست.
راه‌اندازی این سیستم علاوه بر افزایش ظرفیت تولید و افزایش کیفیت محصولات نهایی، یکی از موثرترین راهکارها برای کاهش هزینه‌های تمام شده وکاهش مصرف انرژی درحوزه های آب، برق و سوخت می‌باشد.
با افتخار به استحضار شما می‌رساند در روزهای آینده شاهد افتتاح و راه‌اندازی یکی از پیشرفته‌ترین سیسـتم‌های عصاره‌گیری کشور در شرکت صنعتی و بازرگانی صحت خواهید بود.
بدون شک ارتقا کیفی و روزافزون تولید محصولات صحت از مهمترین و ارزنده‌ترین اهداف سازمان و کلیه پرسنل بوده و راه‌اندازی این تکنولوژی گامی موثر در جهت نیل به این هدف است.

 

فرم ارسال نظر

POST COMMENT