درباره صحت

ABOUT SEHAT

شرکت صنعتی و بازرگانی صحت درسال ١٣٣٥ در تهران تاسيس شد. به گواهی دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی ایران،صحت اولین تولید کنندۀ شامپوهای گیاهی در کشور است که در حال حاضر به عنوان يكی از پيشتازان و نوآوران صنعت شوينده و يكی از بزرگترين و معتبرترين شركت های بخش خصوصی ايران در زمينۀ توليد محصولات شوينده، بهداشتی و آرايشی مطرح است. محصولات صحت نه تنها در بازار ايران و نزد مصرف كنندگان ايرانی جايگاه ویژه ای دارد بلکه به بازار کشورهای امارات متحدۀ عربی، عمان، کویت، قطر، بحرین، عربستان سعودی، عراق، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، و آذربایجان نيز راه يافته است. شركت صحت كيفيت بالای توليد محصولات خود را مطابق با رضايتمندی مصرف كننده تعريف می نمايد و آن را كليد موفقيت خود می داند. تلاش مديران، متخصصان و كاركنان شرکت صنعتی و بازرگانی صحت برای عرضۀ محصولاتی كه ريشه در طبيعت دارند به كوشش های صميمانه ای مبدل شده كه نتايج بسيار با ارزشی را در پی داشته است.

در شرکت صنعتی و بازرگانی صحت برنامه ‌ریزی و تحقیق در خصوص تولیدات آتی به عهدۀ بخش تحقیق و توسعه است. نیازهای مصرف كنندگان توسط بخش بازاریابی با روش‌های علمی بازاریابی، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و به بخش تحقیق و توسعه ارجاع می شود تا این بخش، تحقیقات علمی و پژوهشی خود را در این خصوص آغاز كند. در نهایت این تحقیقات به تولید محصولات جدیدی كه با ویژگی‌های مصرف‌‌ كننده سازگارتر است منجر خواهد شد. شرکت صنعتی و بازرگانی صحت امیدوار است بتواند به عنوان یكی از تولیدكنندگان پیشرو در صنایع بهداشتی كشور، خانوادۀ محصولات خود را به گونه ‌ای گسترش دهد تا در خانۀ هر ایرانی، چندین محصول متنوع از محصولات صحت حضور پر‌رنگ داشته باشد. نوآوری‌ها و تجربیات شرکت صنعتی و بازرگانی صحت، همواره در خدمت بهداشت، سلامت و زیبایی مردم قرار دارد.

مطالعه بیشتر دانلود کاتالوگ

دستاوردها و افتخارات

WALL OF FAME

بهترین رهبران کسب و کار خاورمیانه
اجلاس جهانی نشان منتخب با رویکرد مدیریت عالی
برترین نشان کسب و کار آسیا از انگلستان
برگزیده اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور
برگزیده اجلاس ناپک
تقدیرنامه رهبران کارآفرین ایران
تندیس اجلاس جهانی نشان منتخب
تندیس اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری
تندیس استانداردهای جهانی در اقتصاد پویا
تندیس برترین شرکت ها
تندیس برند ملی، اقتدار ملی
تندیس بهترین رهبران کسب و کار - دوبی
تندیس پیشتاز بازار در جشنواره ملی قهرمانان صنعت
تندیس تعالی جهت ضمانت کیفیت و اصالت کالا
تندیس جشنواره ملی بهره وری
تندیس جهانی برند از سنگاپور
تندیس چهارمین همایش طلای سبز
تندیس زرین برند محبوب ( مایع دستشویی بادام)
تندیس زرین برند محبوب ( مایع ظرفشویی گلیسرینه صحت)
تندیس زرین برند محبوب ایرانی
تندیس زنجیره موفقیت های سازمانی
تندیس سیمین از مجمع استاندارد و کیفیت اسلامی
تندیس سیمین برند محبوب ( بدن شوی صحت)
تندیس کارآفرین نمونه در جشنواره بین المللی کار آفرینی
تندیس مدیران شایسته
تندیس مدیران نمونه تحقیق و توسعه کشور
تندیس هفتمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف
تندیس و مدال رضایت مندی مشتری
جایزه شهرت برند
دیپلم نمایشگاه بین المللی تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی حرفه ای از روسیه
کنفرانس مدیریت راهبردی کسب و کار
گواهینامه DIAMOND EYE از اجلاس OTHER WAYS برلین
گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان البرز
گواهینامه اهتمام به کیفیت ( انواع شامپو و مواد شوینده)
گواهینامه اهتمام به کیفیت ( مایع دستشویی)
گواهینامه برند از سنگاپور
گواهینامه بین المللی ارزش برند ISO 10668 2010
گواهینامه بین المللی اصول تولید ناب GMP
گواهینامه بین المللی ثبت شکایت مشتریان، بهداشت و ایمنی ISO 10002: 2004
گواهینامه تایید توانمندی فناورانه
گواهینامه حلال برای تمام گروه محصولات
گواهینامه سلامت محور درجه الف از سازمان غذا و دارو
گواهینامه قابلیت های تکنولوژی
گواهینامه کسب رتبه سیمین بازرگانی
لوح تقدیر از جشنواره مدیریت نظام توزیع و پخش
نشان زرین ارتقائ کیفیت و سلامت محصول، همایش زنجیره موفقیت های سازمانی
نشان علمی کیفیت ایران
نشان مدیریت مدرن و شایسته
نشان ملی تولید کننده نمونه در صنایع شوینده و بهداشتی و نشان مدیریت توسعه برند
نشان ملی رعایت استانداردهای تولید محصولات شوینده ( اجلاس روسای آیتک)
همایش کیفیت در تولید وخدمات و نقش آن در کسب رضایتمندی مشتری
گواهینامه بین المللی رسیدگی به شکایت مشتریان ISO 10004: 2010
گواهینامه بین المللی سیستم های مدیریت ، بهداشت و ایمنی OHSAS 180012007
گواهینامه بین المللی مدیریت زیست محیطی ISO 140012004
گواهینامه بین المللی مدیریت ، سیستم مدیریت کیفیتISO9001, 2008

نگاهی به آینده

A LOOK INTO THE FUTURE

بهترین رهبران کسب و کار خاورمیانه
اجلاس جهانی نشان منتخب با رویکرد مدیریت عالی
برترین نشان کسب و کار آسیا از انگلستان

شرکت صنعتی و بازرگانی صحت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی است که از سال 1335 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت به منظور ایجاد نظامی قانونمند و محیطی پویا، سیستم های مدیریتی ISO14001:2015 , ISO45001:2018 , ISO10002:2018 , ISO10004:2018 و GMP را به عنوان الگوی کاری خود قرار داده است. در این راستا مدیریت شرکت تعهد می نماید که الزامات قابل کاربرد این استانداردها را برآورده نماید و همچنین بهبود مستمر را در استانداردهای جاری شده در سازمان اجرایی نماید.

ماموریت و خط مشی صحت

VISION & MISSION

"مأموریت ما ایجاد محصولات مراقبت های شخصی و شوینده های خانگی است که رفاه و آسایشِ خانواده ها را افزایش می دهد. ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت و خلاقانه هستیم که فراتر از انتظارات مشتری است. از طریق تعهد خود به تحقیق، توسعه و بهبود مستمر، هدف ما ایجاد تأثیر مثبت بر زندگی مشتریان، کارمندان و جوامعی است که به آنها خدمت می کنیم." این بیانیه مأموریت بر عناصر کلیدی زیر تأکید دارد: 1. تمرکز بر مشتری: این شرکت با ارائه محصولات بهداشتی و مراقبتی به برآورده کردن و فراتر رفتن از انتظارات مشتری اختصاص دارد. 2. کیفیت و نوآوری: این شرکت تلاش می‌کند تا محصولات با کیفیت بالا و نوآورانه ارائه دهد که عملکرد و مزایای برتر را ارائه می‌دهند. 3. مشارکت کارکنان: شرکت اهمیت کارکنان خود را می شناسد و هدف آن ایجاد یک محیط کاری حمایتی و رضایت بخش است که خلاقیت، رشد و همکاری را تقویت می کند. 4. تأثیر مثبت: این شرکت با ارائه محصولاتی که رفاه و آسایش را افزایش می دهد، به دنبال تأثیر مثبت بر زندگی مشتریان، کارکنان و جوامعی است که در آن فعالیت می کند. چشم انداز: برای اینکه شرکت پیشرو در مراقبت های بهداشتی در ایران باشیم که به ارتقای رفاه و کیفیت زندگی ایرانیان می پردازد در تلاش هستیم مراقبت های بهداشتی را با بهره گیری از فناوری و نوآوری و با رویکرد مراقبت های شخصی متحول نمائیم. مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا را در دسترس همه قرار دهیم. هدف ما توانمند سازی افراد از طریق تمرکز بر مراقبت های پیشگیرانه برای کنترل سلامت خود و داشتن زندگی سالم تر و شاد تر است. ما متعهد به پرورش فرهنگ تعالی و حفظ میراث فرهنگی با استفاده از گیاهان سنتی هستیم. این چشم انداز بر تعهد صحت به موارد زیر تأکید دارد: 1. دسترسي و مقرون به صرفه بودن: حصول اطمينان از دسترسي و مقرون به صرفه بودن خدمات بهداشتي براي همه ايرانيان، صرف نظر از موقعيت اجتماعي-اقتصادي يا موقعيت جغرافيايي آنها. 2. پیشرفت فناوری: استفاده از فناوری و نوآوری برای تغییر ارائه مراقبت های بهداشتی و افزایش تجربه کلی مراقبت های بهداشتی. 3. رویکرد مراقبت شخصی: تمرکز بر مراقبت شخصی و توانمندسازی افراد برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد سلامتی خود. 4. مراقبت پیشگیرانه: ترویج رویکرد پیشگیرانه در مراقبت های بهداشتی با تأکید بر اقدامات پیشگیرانه و آموزش بهداشت 5. همکاری و مشارکت: ایجاد همکاری‌ها و مشارکت‌های استراتژیک با سایر ذینفعان صنعت مراقبت‌های بهداشتی، از جمله ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، شرکت‌های فناوری و سازمان‌های دولتی، برای ایجاد تغییرات مثبت و کمک به توسعه اکوسیستم مراقبت‌های بهداشتی در ایران. 6. فرمولاسیون طبیعی و معتبر: چشم انداز حول محور ایجاد شامپوهای گیاهی است که عمیقاً در میراث غنی گیاه شناسی ایران ریشه دارند. شرکت صحت تامین گیاهان محلی، عصاره های گیاهی و مواد سنتی که به دلیل خواص و فواید منحصر به فردشان شناخته شده است را در اولویت قرار می دهد. با استفاده از قدرت طبیعت، این شرکت فرمولاسیون های معتبری را ارائه می دهد که سلامت مو و پوست سر را تقویت می کند.

صحت و زندگی

SEHAT IN LIFE

ارزش های صحت

SEHAT VALUES

شرکت صنعتی و بازرگانی صحت در راستای نیل به اهداف خود، موارد ذیل را در مسیر تعالی به عنوان ارزشهای سازمان خود معرفی می نماید: مشتری مداری و رضایت مشتري به عنوان اولويت نخست در شرکت پایبندی به قوانین و مقررات ملی و بین المللی تعهد کارکنان به تولید محصولاتی با کیفیت و ارائۀ خدماتی در خور و شأن مشتریان اثرگذاری مثبت بر اقتصاد کشور برخورداری از دانش و فنّاوری روزآمد نوآوری و خلّاقیت برای پاسخگویی به نیاز مشتری برای بالا بردن سطح كيفيت زندگی مشتريان صداقت و صراحت در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی مسئولیت پذیری در قبال جامعه و ارزش آفرینی برای ذی نفعان حفظ محيط زيست شایسته سالاری و توجه به کرامت انسانی

مطالعه بیشتر

مسئولیت اجتماعی صحت

SOCIAL RESPONSIBILITY

صحت برند صحت بعنوان يکي از فعالان صنعت شوينده، بهداشتي و آرايشي کشور در مسير اشاعه ي فرهنگ بهداشت و سلامت جامعه، ضمن ارائه ي سبد نسبتاً کاملي از محصولات شوينده و بهداشتي، برای خود محورهاي کلي در قبال جامعه، تعريف نموده و بالطبع مسئوليت هايي را عهده دار شده است. اين برند در اولين گام، تلاش خود را با توليد محصولات شوينده ي گياهي با کيفيتي مطلوب به ثمر رساند. از آن پس با تعریف و رعايت اصول حرفه اي و بهداشت محيط زيست، سعي خود را نسبت به این مقوله استمرار بخشيد. اتخاذ رويکردهاي حمايت گرايانه از برگزاري رويدادهاي فرهنگي، ورزشي و همايش هاي ملي و بين المللي بخش دیگری از این اقدامات را شامل می شود. شرکت صنعتی و بازرگانی صحت همچنین به فراخور شرايط با حمایت مالي و يا توزيع بسته هاي بهداشتي از محصولات خود در مراکز خيريه، توان بخشي و اشتغال زايي قشر آسيب پذير، نهادهاي حمايتي از بيماران خاص، صعب العلاج يا نيازمند، خانواده هاي محروم، بي سرپرست يا بدسرپرست، کودکان کار و همراهي با بسياري از جمعيت هاي مردمي فعال همچنين همراهي با موسسات و انجمن هاي خيريه ي دولتي و غيردولتي از قشر محروم، بيمار و کم توان ، تلاش خود را تکوين نموده است. اين برند به اين فعاليت ها بسنده نکرده و با برپايي کمپين هاي بهداشت فردي در ميان گروهي از مادران جوان و دانش آموزان، به نشر آگاهي در اين حوزه اقدام نموده است بطوریکه درصدد نيل به يکي از ارزش هاي ده گانه ي خود يعني مسئوليت پذيري در قبال جامعه و ارزش آفريني براي ذينفعان است.

مطالعه بیشتر