درباره صحت
ABOUT SEHAT
شرکت صنعتی و بازرگانی صحت درسال ١٣٣٥ در تهران تاسيس شد. به گواهی دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی ایران،صحت اولین تولید کنندۀ شامپوهای گیاهی در کشور است که در حال حاضر به عنوان يكی از پيشتازان و نوآوران صنعت شوينده و يكی از بزرگترين و معتبرترين شركت های بخش خصوصی ايران در زمينۀ توليد محصولات شوينده، بهداشتی و آرايشی مطرح است. محصولات صحت نه تنها در بازار ايران و نزد مصرف كنندگان ايرانی جايگاه ویژه ای دارد بلکه به بازار کشورهای امارات متحدۀ عربی، عمان، کویت، قطر، بحرین، عربستان سعودی، عراق، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، و آذربایجان نيز راه يافته است. شركت صحت كيفيت بالای توليد محصولات خود را مطابق با رضايتمندی مصرف كننده تعريف می نمايد و آن را كليد موفقيت خود می داند. تلاش مديران، متخصصان و كاركنان شرکت صنعتی و بازرگانی صحت برای عرضۀ محصولاتی كه ريشه در طبيعت دارند به كوشش های صميمانه ای مبدل شده كه نتايج بسيار با ارزشی را در پی داشته است.
دستاوردها و افتخارات
WALL OF FAME
نگاهی به آینده
A LOOK INTO THE FUTURE
شرکت صنعتی و بازرگانی صحت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی است که از سال 1335 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت به منظور ایجاد نظامی قانونمند و محیطی پویا، سیستم های مدیریتی ISO14001:2015 , ISO45001:2018 , ISO10002:2018 , ISO10004:2018 و GMP را به عنوان الگوی کاری خود قرار داده است. در این راستا مدیریت شرکت تعهد می نماید که الزامات قابل کاربرد این استانداردها را برآورده نماید و همچنین بهبود مستمر را در استانداردهای جاری شده در سازمان اجرایی نماید.
ماموریت و خط مشی صحت
VISION & MISSION
"مأموریت ما ایجاد محصولات مراقبت های شخصی و شوینده های خانگی است که رفاه و آسایشِ خانواده ها را افزایش می دهد. ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت و خلاقانه هستیم که فراتر از انتظارات مشتری است. از طریق تعهد خود به تحقیق، توسعه و بهبود مستمر، هدف ما ایجاد تأثیر مثبت بر زندگی مشتریان، کارمندان و جوامعی است که به آنها خدمت می کنیم." این بیانیه مأموریت بر عناصر کلیدی زیر تأکید دارد: 1. تمرکز بر مشتری: این شرکت با ارائه محصولات بهداشتی و مراقبتی به برآورده کردن و فراتر رفتن از انتظارات مشتری اختصاص دارد. 2. کیفیت و نوآوری: این شرکت تلاش میکند تا محصولات با کیفیت بالا و نوآورانه ارائه دهد که عملکرد و مزایای برتر را ارائه میدهند. 3. مشارکت کارکنان: شرکت اهمیت کارکنان خود را می شناسد و هدف آن ایجاد یک محیط کاری حمایتی و رضایت بخش است که خلاقیت، رشد و همکاری را تقویت می کند. 4. تأثیر مثبت: این شرکت با ارائه محصولاتی که رفاه و آسایش را افزایش می دهد، به دنبال تأثیر مثبت بر زندگی مشتریان، کارکنان و جوامعی است که در آن فعالیت می کند. چشم انداز: برای اینکه شرکت پیشرو در مراقبت های بهداشتی در ایران باشیم که به ارتقای رفاه و کیفیت زندگی ایرانیان می پردازد در تلاش هستیم مراقبت های بهداشتی را با بهره گیری از فناوری و نوآوری و با رویکرد مراقبت های شخصی متحول نمائیم. مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا را در دسترس همه قرار دهیم. هدف ما توانمند سازی افراد از طریق تمرکز بر مراقبت های پیشگیرانه برای کنترل سلامت خود و داشتن زندگی سالم تر و شاد تر است. ما متعهد به پرورش فرهنگ تعالی و حفظ میراث فرهنگی با استفاده از گیاهان سنتی هستیم. این چشم انداز بر تعهد صحت به موارد زیر تأکید دارد: 1. دسترسي و مقرون به صرفه بودن: حصول اطمينان از دسترسي و مقرون به صرفه بودن خدمات بهداشتي براي همه ايرانيان، صرف نظر از موقعيت اجتماعي-اقتصادي يا موقعيت جغرافيايي آنها. 2. پیشرفت فناوری: استفاده از فناوری و نوآوری برای تغییر ارائه مراقبت های بهداشتی و افزایش تجربه کلی مراقبت های بهداشتی. 3. رویکرد مراقبت شخصی: تمرکز بر مراقبت شخصی و توانمندسازی افراد برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد سلامتی خود. 4. مراقبت پیشگیرانه: ترویج رویکرد پیشگیرانه در مراقبت های بهداشتی با تأکید بر اقدامات پیشگیرانه و آموزش بهداشت 5. همکاری و مشارکت: ایجاد همکاریها و مشارکتهای استراتژیک با سایر ذینفعان صنعت مراقبتهای بهداشتی، از جمله ارائهدهندگان مراقبتهای بهداشتی، شرکتهای فناوری و سازمانهای دولتی، برای ایجاد تغییرات مثبت و کمک به توسعه اکوسیستم مراقبتهای بهداشتی در ایران. 6. فرمولاسیون طبیعی و معتبر: چشم انداز حول محور ایجاد شامپوهای گیاهی است که عمیقاً در میراث غنی گیاه شناسی ایران ریشه دارند. شرکت صحت تامین گیاهان محلی، عصاره های گیاهی و مواد سنتی که به دلیل خواص و فواید منحصر به فردشان شناخته شده است را در اولویت قرار می دهد. با استفاده از قدرت طبیعت، این شرکت فرمولاسیون های معتبری را ارائه می دهد که سلامت مو و پوست سر را تقویت می کند.
ارزش های صحت
SEHAT VALUES
شرکت صنعتی و بازرگانی صحت در راستای نیل به اهداف خود، موارد ذیل را در مسیر تعالی به عنوان ارزشهای سازمان خود معرفی می نماید: مشتری مداری و رضایت مشتري به عنوان اولويت نخست در شرکت پایبندی به قوانین و مقررات ملی و بین المللی تعهد کارکنان به تولید محصولاتی با کیفیت و ارائۀ خدماتی در خور و شأن مشتریان اثرگذاری مثبت بر اقتصاد کشور برخورداری از دانش و فنّاوری روزآمد نوآوری و خلّاقیت برای پاسخگویی به نیاز مشتری برای بالا بردن سطح كيفيت زندگی مشتريان صداقت و صراحت در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی مسئولیت پذیری در قبال جامعه و ارزش آفرینی برای ذی نفعان حفظ محيط زيست شایسته سالاری و توجه به کرامت انسانی
مسئولیت اجتماعی صحت
SOCIAL RESPONSIBILITY
برند صحت بعنوان يکي از فعالان صنعت شوينده، بهداشتي و آرايشي کشور در مسير اشاعه ي فرهنگ بهداشت و سلامت جامعه، ضمن ارائه ي سبد نسبتاً کاملي از محصولات شوينده و بهداشتي، برای خود محورهاي کلي در قبال جامعه، تعريف نموده و بالطبع مسئوليت هايي را عهده دار شده است. اين برند در اولين گام، تلاش خود را با توليد محصولات شوينده ي گياهي با کيفيتي مطلوب به ثمر رساند. از آن پس با تعریف و رعايت اصول حرفه اي و بهداشت محيط زيست، سعي خود را نسبت به این مقوله استمرار بخشيد. اتخاذ رويکردهاي حمايت گرايانه از برگزاري رويدادهاي فرهنگي، ورزشي و همايش هاي ملي و بين المللي بخش دیگری از این اقدامات را شامل می شود. شرکت صنعتی و بازرگانی صحت همچنین به فراخور شرايط با حمایت مالي و يا توزيع بسته هاي بهداشتي از محصولات خود در مراکز خيريه، توان بخشي و اشتغال زايي قشر آسيب پذير، نهادهاي حمايتي از بيماران خاص، صعب العلاج يا نيازمند، خانواده هاي محروم، بي سرپرست يا بدسرپرست، کودکان کار و همراهي با بسياري از جمعيت هاي مردمي فعال همچنين همراهي با موسسات و انجمن هاي خيريه ي دولتي و غيردولتي از قشر محروم، بيمار و کم توان ، تلاش خود را تکوين نموده است. اين برند به اين فعاليت ها بسنده نکرده و با برپايي کمپين هاي بهداشت فردي در ميان گروهي از مادران جوان و دانش آموزان، به نشر آگاهي در اين حوزه اقدام نموده است بطوریکه درصدد نيل به يکي از ارزش هاي ده گانه ي خود يعني مسئوليت پذيري در قبال جامعه و ارزش آفريني براي ذينفعان است.