- موفقیـت های صحت
- همایـش و نمایـشگاه های صحت
- کمپیـن های صحت
- کمپیـن های صحت
شرکت صنعتی و بازرگانی صحت با توجه به رسالت خود و نظر به اهمیت فعالیتهای مشترک بین صنعت و دانشگاه ، همچنین به منظور رفع نیازهای جامعه و ارتقا سطح علمی دانش پژوهان و افزایش سطح کیفی محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در بازار تصمیم به همکاری علمی و عملی با دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر داشته و در این راستا با تعدادی از مراکز علمی قرارداد همکاری متقابل منعقد نموده است.
از جمله این همکاری های مشترک می توان به قرار داد مشترکی که بین این شرکت و دانشگاه تربیت مدرس تحت عنوان " ارزیابی ترکیبات موثره گیاهی با ویژگیهای کاربردی در صنایع بهداشتی" منعقد شده است اشاره نمود. نتایج بررسی های صورت گرفته در این طرح بعنوان مقاله ای در پنجمین کنگره عناصر کمیاب که در دیماه سال 95 در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد ارائه و بعنوان مقاله منتخب برگزیده شد.
همزمان با شصتمین سالروز تاسیس شرکت صنعتی و بازرگانی صحت، مفتخر به معرفی شش عضو جدید خانواده ی صحت هستیم. به همین مناسبت مراسم رونمایی از این محصولات در روز چهارشنبه ، 27 اَمرداد 1395، با حضور مدیران شرکت و گروهی از متولیان تولید این محصولات برگزار گردید. در این مراسم پس از رونمایی و معرفی محصولات جدید برند صحت، کیک هایی نمادین از محصولات جدید، توسط جمعی از مسئولین شرکت صنعتی و بازرگانی صحت، برش زده شد.
صحت همواره در مسیر صحت و سلامتی جامعه می کوشد.
برند صحت برای دومین سال پیاپی موفق به کسب تندیس از هفتمین جشنواره ملی تجلیل از کارافرینان برتر و مدیران اشتغالزای کشور گردید. این مراسم که در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار گردید ؛ میزبان بزرگانی چون آقایان دکتر علی اکبر صالحی، دکتر عباس عراقچی، دکتر مصطفی کواکبیان بوده است.
دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت - بهمن ماه 1395
برند صحت برای دومین سال پیاپی موفق به کسب تندیس از هفتمین جشنواره ملی تجلیل از کارافرینان برتر و مدیران اشتغالزای کشور گردید. این مراسم که در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد، میزبان شخصیتهایی چون دکتر علی اکبر صالحی، دکتر عباس عراقچی و دکتر مصطفی کواکبیان بود.سومین جشنواره ملی سالیانه برترین شرکت های ایران(تاپکس)
جشنواره ی تاپکس با ایجاد ارتباط تنگاتنگ میان شرکتهای سرمایه گذاری، فعالان اقتصادی، اتاقهای بازرگانی و شوراهای همکاری مشترک خارجی مصمم به ایجاد تعامل سازنده و جذب سرمایه برای صنایع داخلی میباشد. از مهمترین اهداف دیگراین جشنواره تعامل هرچه بیشتر مسئولین با مدیران و فعالان بخش صنعت جهت همفکری، همدلی و همسوئی مفیدتر، جهت سازندگی و اعتلای صنعت و تجارت کشور است. حضور پررنگ متخصصان و پیشکسوتان صنعت و تجارت در دوره اول جشنواره و استقبال گسترده رسانه ها نمایانگر اهمیت و جایگاه جشنواره در بین فعالان اقتصادی هر دو بخش خصوصی و دولتی میباشد. برند صحت در سومین دوره ی این جشنواره موفق به اخذ تندیس جشنواره گردید.